We lossen jouw klacht graag op
Bij klachten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We zijn elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 043 – 604 92 22, per e-mail (klachten@medireva.nl) en schriftelijk (o.v.v. klachten). Jouw klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.

Ook kun je ons contactformulier invullen. Om jouw klacht volledig en snel in behandeling te nemen, hebben we informatie nodig. Je kunt ons daaraan helpen door goed te omschrijven waar je (on)tevreden over bent. Bijvoorbeeld door de naam van het product waar het om gaat, eventuele artikelnummers en data van gebeurtenissen door te geven. Geef ook aan hoe we het beste contact met je op kunnen nemen: per telefoon, brief of e-mail. En vergeet jouw contactgegevens.

 

Geschillencommissie van het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen
Kun je je niet vinden in de uitspraak van onze klantenservice? Je kunt jouw klacht indienen bij de Geschillencommissie Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen. MediReva is erkend lid van Firevaned, een onafhankelijke stichting die leveranciers van medische hulpmiddelen erkent die hoogwaardig kwaliteitswerk bieden.