Sandra Starreveld van de afdeling ‘Klantcontact’

‘Hoi, ik ben Sandra, werkzaam op de afdeling Klantcontact van MediReva Revalidatie in Wijchen. Als team hebben we veel contact met zorgpersoneel van zorgorganisaties, waaronder verzorgenden, ergotherapeuten en fysiotherapeuten. Soms komen klanten ook langs bij ons op locatie en herkennen ze mijn stem van de telefoongesprekken. Het is leuk om een gezicht te hebben bij degene die je aan de telefoon spreekt, dat maakt de samenwerking nog nét wat beter. Mijn collega’s en ik proberen elke dag samen het verschil te maken en met het gevoel naar huis te gaan dat we de klant écht geholpen hebben. Het is een hele diverse functie en dat vind ik erg leuk. Ik ga met passie naar mijn werk, elke dag weer!’

José van Dommelen van de afdeling ‘Relatiebeheer en sales’

‘Mijn naam is José en ik werk als accountmanager bij MediReva Revalidatie. In mijn functie sta ik dicht bij de klant en ben ik het eerste aanspreekpunt bij vragen of nieuwe ontwikkelingen. In de afgelopen jaren heb ik veel mooie contacten opgebouwd met bestaande en nieuwe klanten. Door de toenemende werkdruk in de zorg, is het belangrijk dat zorgprofessionals zich bezig kunnen houden met de zorg voor de cliënt. Dat wij hen hierin kunnen ontzorgen geeft een heel goed gevoel Samen met de klant gaan we op zoek naar een passende oplossing voor hun cliënten en medewerkers. Of het nu gaat om een passende rolstoel voor de cliënt, een veilig en schoon hulpmiddel voor de zorgmedewerker of managementrapportages voor de zorginstelling, samen met mijn collega’s wil ik er voor hen zijn. Naast de mooie contacten met onze klanten, heb ik een prachtig team waarmee ik samen werk. Collega met een zorghart die extra stappen willen zetten voor onze klanten en hun cliënten. Ik gun het iedere klant om met MediReva te mogen werken!

Mike van den Tillaard van de afdeling ‘Logistiek’

‘Ik ben Mike, werkzaam op de afdeling Logistiek. Samen met mijn collega’s ben ik verantwoordelijk voor alle logistieke bewegingen rondom zorghulpmiddelen. Wanneer er een klantvraag binnenkomt, zorgen wij ervoor dat het hulpmiddel bij de klant wordt opgehaald óf dat het hulpmiddel in perfecte staat vanuit ons depot bij de klant terecht komt. Een hulpmiddel dat bij de klant wordt opgehaald, wordt intensief gedesinfecteerd in onze reinigingsruimte voordat het opgeslagen wordt in ons depot. Als de klant het hulpmiddel weer nodig heeft, zorgt onze chauffeur ervoor dat het daar op het juiste moment terecht komt. We werken met een aantal vaste chauffeurs die gezien worden als onderdeel van de zorginstellingen waar we komen. Ik haal er veel energie uit om dankbaarheid in de ogen van de cliënt te zien. Werken bij MediReva Revalidatie is meer dan alleen mijn baan!’

Geert Gregoire van de afdeling ‘Mobiliteit’

‘Hoi, mijn naam is Geert en ik werk als technisch adviseur bij MediReva Revalidatie. Binnen MediReva ben ik op verschillende afdelingen werkzaam geweest, om uiteindelijk op de afdeling Mobiliteit in de revalidatiebranche terecht te komen. Hier zit ik goed op mijn plek! Ik heb een passie voor ouderenzorg waarin ik al sinds ik 20 jaar oud ben, werkzaam ben. In mijn huidige functie kan ik door het juist afmeten van een rolstoel écht iets betekenen voor iemand met een verminderde mobiliteit. Op onze afdeling verzorgen we alles voor de cliënt op het gebied van rolstoelen: van reparaties tot aanpassingen en van spoedopdrachten tot assemblagewerkzaamheden. Dit doen we zowel op het gebied van de kortdurende als langdurige zorg. Als technisch adviseur sta ik dagelijks in contact met zowel de cliënt als de zorgprofessional om een rolstoel aan te meten en te adviseren over het gebruik. Het is een baan met betekenis en daarnaast erg veelzijdig!’

Richard Brummer, van de afdeling ‘Keuring en Onderhoud’

‘Ik ben Richard en al meer dan twintig jaar werkzaam in de revalidatiebranche. Op de afdeling Keuring en Onderhoud zijn we verantwoordelijk voor het keuren en onderhouden van zorghulpmiddelen, waaronder tilliften, bedden en ECG-apparaten. In de dagstart nemen we door wat we gaan doen en vervolgens vertrek ik naar een van de zorginstellingen. De laatste tijd focus ik me voornamelijk op het oplossen van storingen. Dat vind ik echt een leuke uitdaging. Hoe groter de storing, hoe meer plezier ik heb!’